21.6.2011

JYTKY

ワーイヽ(゚∀゚ヽ 三 ノ゚∀゚)ノワーイ !!!

"Sinut on hyväksytty opiskelijaksi Pohjois-Karjalan ammattiopisto Joensuu tekniikan ja kulttuurin yksikköön suorittamaan audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa"

Siis... woah. Mitä muuta mie voin sanoa tähän. Mulla vaan ei ole sanoja sille miten onnellinen mä nyt olen. ;_; Eilen kun mutsi soitti kesken miun työpäivän ja kertoi että amiksesta oli tullu kirje, alkoi pelottaa ja vapisuttaa niin helvetisti. Kun lopulta pitkän päivän jälkeen pääsin kotiin repimään kirjettä auki ja lukiessani vapisevin käsin paperilta myöntävän vastauksen, olin hetken hiljaa... ja sitten räjähti. Onneksi isä oli miun kanssa lukemassa tuloksia, muuten olisin varmaan repinyt olohuoneen nahkasohvan tuhannen päreeksi sen ilon ja onnen huumaannuttamana.(ミ ̄ー ̄ミ) ニャ

Eli elokuussa alkaa opiskelu kohti media-assistentin titteliä!

:llä nobu

3 kommenttia :

  1. Vitsi sie pääsit sinne! ONNEE TUHANNESTI!!! ^__^

    VastaaPoista
  2. Heti näin uutena lukijana alan kommentoimaan :--D mutta onnea paljon opiskelupaikasta! Itekki opiskelen media-assistentiks, syksyllä alkaa tosin toinen vuosi :3

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti molemmille! :3 toivon että se nyt ois se mun ala ettei alkaisi heti kaduttamaan se valinta tai mitään... ;u;

    VastaaPoista