3.8.2011

neyuki

+13 lukijaa! ♥

Ensimmäiseksi... suurkiitos.(;_;)Uusien lukijoiden saaminen piristää aivan mielettömästi ja vanhojen kasvojen pysyminen listalla vähintään yhtä paljon. On hienoa huomata, että blogini jaksaa kaikessa pyhässä yksinkertaisuudessaan kiinnostaa teitä. Lupaan tehdä parhaani jatkossakin! Otan edelleen ehdotuksia vastaan tulevia postauksia varten. :3


Oon ollu tämän kesän vähän hakoteillä itseni suhteen. Liekkö mulla identiteettikriisi vai murrosiän uudelleentuleminen monen vuoden jälkeen, mutta olo oman sukupuolen suhteen on anyways vähän ristiriitainen. Oon pyrkiny elämässäni siihen ettei minun tarvitse luokitella itseäni väkisin mihinkään ryhmään eikä siten todistella kellekään mitään - ja niin on ollut hyvä elää. Mulle sukupuoli on lähinnä asenne- eikä ulkonäkökysymys, mutta jotenkin se vaan ei tunnu riittävän enää. Omat naiselliset muodot tuntuvat ajoittain todella ahdistavilta ja suorastaan vääriltä kun ei meinaa millään tulla toimeen kehonsa kanssa ja vaateostokset ne vasta tuskaa onkin kun jopa M miesten koossa tuntuu liian pieneltä... Treenillä ja oikealla ruokavaliollahan sitä toki saisi vähän kiinteämmän vartalon, mutta mikään ei muuta sitä tosiasiaa että geeniperimä luo mulle tilatankkien kokoiset meijerit ja hehtaariperseen. Ahdistaa.


Mutta tosiaan! Kotiuduin eilen iskän kanssa Tallinnasta ja ajattelin tehdä tarkemman postauksen huomenissa kunhan olen toipunut koomastani. Bye, then! c:

♥:llä nobu

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti