31.12.2011

joulutunnelmat ja uusivuosi

Moro vaan! Olen ollut vähän laiskalla päällä blogin ja kaiken muunkin suhteen, ja olen oikeastaan vain löysäillyt ja viettänyt kiireetöntä loma-arkea pelaten Pokémonia ja treffaten vanhoja kavereita. Joulu tosiaan tuli ja meni, ja mulla se meni samalla kaavalla kuin 15 edellistäkin vuotta, eli olin isän kanssa tätini luona muun suvun kanssa. Saman katon alle ahtautuminen on helppoa eikä tilakaan käy ahtaaksi, kun meitä on alle kymmenen. :-D Joululahjat oli mieleisiä, ja toivomani objektiivikin oli tupsahtanut kuusen alle.

Hieman huonolaatuiset kuvat, tein vaan pikaisen peruskäsittelyn Picasalla ja lätkäisin kollaasiksi. Tältä siis näytti joulu meillä, suurinpiirtein.

Tamron AF70-300mm F/4-5.6 -putki. Olen testaillut tätä aika vähän, kun ei ole kovin inspiroivaa lähteä kuvailemaan loskapaskaan ja mustaan luontoon. Anyways, arvioni tästä objektiivista on näin pintaraapaisulla aika positiivinen. Oikein hyvä putki vaatimattomaan kuvailuun ja kuljetettavaksi mukana, ainoa isompi miinus tuossa on erittäin hidas tarkennus. 

Sellaista tänään. Ja vuoden viimeinen postaus, halleluja! Monessa blogissa näytti olevan eräänlainen meme, jossa käydään mennyt vuosi kuukausi kuukaudelta läpi. Saa nähdä, saatan inspiroitua itsekin tekemään sellaisen tässä piakkoin. Nyt toivotan teille kaikille oikein hyvää uutta vuotta 2012, olkaahan varovaisia rakettien kanssa. Itse "juhlistan" tätä tapahtumaa katsomalla yksin kotona animea ja syöden chilipähkinöitä. :-D Hasta luego!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti