20.5.2012

Eräs kesäinen sunnuntai


Tervehdys sinne ruudun toiselle puolelle! Pahoittelen etten ole julkaissut menneillä viikoilla paljon mitään, olen usein koulupäivän jälkeen niin väsynyt tai henkisesti jäissä etten ole jaksanut päivitellä, vaikka asiaa kyllä olisi. Olen tässä pari päivää työstänyt yhtä isoa postausta, joka sisältää paljon kuvia ja lyriikoita liittyen viime aikaisiin tapahtumiin oman pään sisällä. En valitettavasti voi kertoa syytä, koska tämä on minun ja asianomaisen henkilökohtainen asia, mutta mun on pakko saada tunteitani ulos muuallakin kuin terapiassa. Postauksen kokoamiseen menee vielä jonkin aikaa enkä osaa sanoa milloin julkaisen sen, mutta uskoisin että ennen kesälomaa. Tilanne on piinaava, mutta en aio luovuttaa! Kaiken tämän tunnepaskan rinnalla mulle on tapahtunut myös ihan mielettömän kivoja juttuja. :-) Hain mun uudet silmälasit viime viikolla, jotka näkyvät myös tuossa kuvassa. Ne ovat hieman suuremmat kuin entiset, mutta sangat ovat sirommat. Tykkään näistä tosi paljon. ♥ Oon myös saanut kesätöitä kahdesta paikasta, joista toinen on oman alan hommia (!!!), uusia kavereita ihan kotikaupungista, kuviani näytille Taitokortteliin, löytänyt uutta musiikkia ja vanhoja suosikkibändejä uudelleen, tilannut etsimäni Pokémon-pelin uutena, hoitanut viimeisen jakson kouluhommat ajallaan... apua, näitä on paljon! Kevään myötä olen myös alkanut taas lukemaan, ja kuvassa näkyvä Osamu TezukaAdolf: Days of Infamy oli kyllä makeinta herkkua kaltaiselleni mangafriikille.

Jatkan iltaani j-popin ja tumblr:n parissa, pitäkää kiva viikko! ♥
P.S. Ottaisin mielelläni palautetta kuvien kokoihin liittyen. Onko tämän postauksen kuvien koko ihan fine vai miellyttäisikö silmää enemmän pienempi kuva?

1 kommentti :

  1. Mun mielestä tää kuvakoko on oikein mainio, ei mieluiten pienempää :3

    VastaaPoista