9.9.2012

Ostoksia II

Heippa ja hyvää sunnuntaita kaikille! Hitto soikoon miten viikot on kiireisiä... yritän parhaani mukaan hoitaa koulunkäyntiäni asiallisesti, sinkoilla paikasta toiseen, sopia menoja niin etteivät mene harrastustoiminnan päälle ja aaaargh! Keskiviikkona tosiaan jatkuu vanha tuttu maalauspiiri, ja ilmoitin itseni viimeinkin opiskelemaan japania Joensuun kansalaisopistolle. :3 Oon tosi innoissani ja mielettömän onnellinen että ehdin lunastaa paikkani ryhmässä, mun soiton jälkeen jäi nimittäin vain yksi paikka vapaaksi, phew... Mutta nyt pientä tarinanpoikasta mun viimeaikaisista vaatehankinnoista.

Pillifarkut ★ Cubus ★ 19,95€
Punosvyö ★ Vero Moda ★ 5,00€
Ylärivissä näkyy mun uudet rakkausfarkut! Kun yleensä lähtee metsästämään täydellisyyttä vaatekaupoista, saa varautua maksamaan itsensä kipeäksi, mutta onni oli tällä kertaa puolellani ja löysin nämä byysat suhteellisen halvalla. Alkuperäinen hinta oli kympin enemmän ja oikeastaan luulin maksavani niistä sen verran, mutta kassalla hinnaksi ilmoitettiinkin tuo parikymppiä... Aina voi yllättyä. Alariville kokosin kolmen kuvan sarjan vitosen vaaleankeltaisesta punosvyöstä + ruskeista shortseista, joista parempaa kuvaa alhaalla:

Shortsit ★ Vero Moda ★ 9,95€
Tarkoitukseni oli käyttää tuota vyötä näiden shortsien kanssa, mutta se osoittautui liian lyhyeksi mun lantiolle, höh :c

Living Dead Souls hoodie ★ Goottikirppis ★ 25€
 Melkein itkin onnesta kun näin tämän eräällä neitokaisella myynnissä ja melkein huusin hoosiannaa, kun tajusin olevani ensimmäinen ostajaehdokas. Alustavaa varausta vaan ja muutaman päivän harkinta, ja postiin lähti. Ostaessa pelotti kauheasti että osoittautuuko liian lyhyeksi mun makuun, mutta täydellinenhän se sitten oli. ♥

En varmaan ensi viikolla ehdi päivittämään blogia, mutta kerään mahdollisimman paljon kuvamateriaalia tulevasta viikosta.
(ノ≧∀≦)ノ ジャね !

5 kommenttia :

  1. oii nättejä vaatteita, mut sie oot myös ite tosi nätti <3

    VastaaPoista
  2. missä muuten toi goottikirppis on? ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Facebookissa, haet vain nimellä "Goottikirppis" niin pitäisi löytyä :-)

      Poista
  3. ok kiitti :)) sulla on aivan mahtava tää blogi, oon seuraill jo pitkän aikaa mut en oo uskaltanu kommentoida. toistan varmaa itteeni mut oot iha heleveti kaunis♥

    VastaaPoista