19.9.2013

"Mum said that only angels harm themselves because they don´t like life on earth"



Kiirettä pitää niin ettei meinaa perässä pysyä. On tuhat ja sata eri kouluprojektia kesken, koska valmistuminen lähestyy ja kaikki tämän vuoden aineet sisältävät erilliset lopputyöt. Lisäksi olen roikkunut kesäkuusta asti autokoulun kirjoilla, joten teoria- ja ajotunneillekin pitäisi löytyä aikaa. Kun pääsen lopulta päivän päätteeksi kotiin, olen ihan rikkipoikkihalki enkä tee oikein mitään muuta kuin lahnaan sängyllä märisten elämäni kamaluutta. Mielialani on taas tippunut pakkasen puolelle vieden motivaation mukanaan ja sen asian tajuaminen aiheuttaa entistä pahemmat paineet kun tajuaa, ettei taaskaan ole tarpeeksi hyvä. Olen toimintakyvytön, lamaantunut ja räjähdysaltis. Haluan vain lokakuun ja Fanfestin, sitten olen taas hetken tyytyväinen. Ajattelin ottaa vähän omaa lomaa ennen tapahtuman varsinaista ajankohtaa ja lähteä Helsinkiin paria päivää aikaisemmin hoitamaan hermojani hyvän ystäväni Roastin luo, joka siis on seuralaiseni myös tapahtumassa. :3


Yksi tämän syksyn koulutehtävistä, runokuvitus. Harmittaa kun kuvan fontti on liian iso, mutta se on pikkuvika.

2 kommenttia :

  1. Oi luitko mun ajatukset.. Eilenkös illalla just mietin, ett sie et oo aikoihin päivittäny mitään tänne.. :)

    VastaaPoista
  2. Heippa! Siulle ois haaste tuolla miun blogissa : >

    http://drownedtotears.blogspot.fi/2013/10/sain-haasteen-vol-2.html

    VastaaPoista