13.5.2016

Ja nyt se on sitten sokee ja rampa

Olen nykyisin niin turhautunut ja levoton ihmissielu. H ei ole puhunut minulle kuukausiin ja vaikka minulla onkin ikävä häntä, en aio pakottaa häntä olemaan kanssani tekemisissä. Kaipa olen sellainen turha ja kuormittava ihmissuhde, jossa hän ei sanojensa mukaan jaksa olla. Miten vaan, vittu.

Minusta tuntuu, etten tule koskaan pääsemään helpolla elämässäni. Edellisessä tekstissä mainitsemani kipupoliklinikka on ollut enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Maaliskuussa minulle määrättiin sekä kroonista kipua ja masennusta hoitava lääke, joka jo parin pillerin jälkeen laukaisi minulle serotoniinioireyhtymän, joka vei minut sairaalan tarkkailuosastolta viideksi päiväksi paikalliseen lataamoon. Meni yli kuukausi, että serotoniinitasot palautuivat entiselleen. En vieläkään valmistu koulusta ja jouduin nyt hakemaan opiskeluoikeuteeni jatkoa, sekä elämisestä on kaikkine kipupsykologeineen, lääkkeineen ja fysikaalisine hoitoineen tullut niin kallista että joudun nostamaan opintolainaa elääkseni. Kiitän mitä nöyrimmin hallitusta ja Kelaa, nauttikaa siitä 25% prosentista jonka peritte veroa nimenomaan minun kuntoutumiseeni tarkoitetusta rahasta.

Minut on myös diagnosoitu parantumattomasti selkäsairaaksi.


Suuri ja mahtava linnunrata
On lupauksieni takaraja
Ja vaikka matka käy haastavaksi
Aion lentää yhä kauemmaksi

2 kommenttia :

  1. Sattuko se lääke olemaan cymbalta? Se on just kroonisiin kipuihin/kiputiloihin ja ahdistukseen/masennukseen...
    Ite söin sitä pari kuukautta ja sivuoireet oli ihan kamalat ja olo vielä kamalampia vierotusoireista puhumattakaan..
    Mutta toivon että löytäisit oikeaa apua noihin kipuihin :( Voimia<3

    VastaaPoista
  2. Äh voi ei, lähetän sulle tsemppihaleja :c ♥

    VastaaPoista